piatok 30. septembra 2016

Kontakt

Zistila som, že sa mi zrušil blogový e-mail. Vôbec neviem prečo, no ďalší si zakladať nejdem, pretože väčšinou mi naň chodili len spamy. Prosím vás, ak budete odo mňa niečo chcieť, napíšte to pod tento článok spolu s vašim e-mailom a ja sa vám ozvem. Ďakujem za pochopenie. 
 
alebo
 

2 komentáre:

  1. Zdravím, nabízíme novou možnost spolupráce pro knižní blogery: http://www.cbdb.cz/spoluprace-pro-blogery

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Nathaly,

    minulý rok sa na internete objavila Knihomola, kde nájdeš recenzie na knihy – medzi nimi aj tie tvoje. Myslíme si, že máme veľa šikovných blogerov a ešte viac vášnivých čitateľov, a preto by sme tieto dve skupiny radi spojili. Čitateľom priniesli recenzie, blogerom čitateľov. :)

    Aktuálne pracujeme na Knihomola widgete (http://www.knihomola.sk/widget), ktorý v prípade úspechu prinesie blogerom ešte viac čitateľov a čitateľom ešte viac blogerov... teda informácií o ich obľúbených alebo zaujímavých knihách. Komunikujeme s vydavateľstvami a kníhkupectvami, takže sa snáď môžeme spoločne tešiť na pekné zajtrajšky :)

    Príď nás pozrieť na www.knihomola.sk, www.facebook.com/knihomila alebo www.instagram.com/knihomola_sk :)

    Za tím Knihomola.sk
    Dante & Kendy

    email: knihomola.sk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár som veľmi vďačná. - autorka blogu Nathaly